Fotoboek

Een tijdje geleden berichtte buddha over zijn ervaringen met TicTacPhoto. Ik was terzelfdertijd bezig met het maken van een fotoalbum over onze kleine meid, met per maand een paar fotootjes vanaf haar geboorte tot en met haar tweede verjaardag. Ik twijfelde toen even of ik zou verder doen met het Extrafilm-album, of zou herbeginnen met TicTacPhoto.

Toen ik zijn relaas las, heb ik toch maar voortgedaan met Extrafilm. De keuze uit kaften en kleuren is wel minder groot en je hebt niet de mogelijkheid om tekst op de kaft te laten drukken, maar je bestelt nu eenmaal zo’n album om mooie foto’s te hebben. En bij buddha bleek er toch iets te schorten aan de kleuren.

Ondertussen heb ik het album ontvangen. 105 foto’s verdeeld over 32 pagina’s voor 31 euro. Ik had 7,5 euro korting door een code in te geven uit de Metro-krant.

Dit is het resultaat…

fotoboek1
fotoboek2
fotoboek3

Het is iets kleiner uitgevallen dan we gedacht hadden, maar de maten waren wel opgegeven; we hadden het altijd kunnen nameten. Jammer genoeg kan je geen titel opgeven om op de kaft te laten zetten en was ik zelf vergeten een titelblad aan te maken…

Voor de rest valt het heel goed mee, ook de kwaliteit van de foto’s. Voor die prijs begin ik er niet aan om al die foto’s zelf af te drukken…