Boekenvoer

Bijna het einde van het jaar; tijd voor lijstjes! (Alsof het ooit geen tijd is voor lijstjes…)

Goodreads stuurde mij een mailtje om te zeggen dat ze een lijstje klaarhadden met de boeken die ik in 2013 gelezen heb. Daarmee kan je mij lokken natuurlijk.

Blijkt dat de oogst niet zo heel groot is. Niet verwonderlijk; ik ben maar vanaf mei lid geworden van Goodreads, en de tijd om te lezen is serieus minder dan pakweg 20 jaar geleden, toen ik boeken verslond. Mijn leesplekken en -tijd is tegenwoordig grotendeels beperkt tot de trein en het toilet (soms tot wanhoop van mijn vrouw). En op mijn verschillende leesplekken lees ik ook nog eens verschillende boeken, zodat het soms maanden kan duren eer een boek uit is…

Boeken2013

Geef een reactie

