iTunes

Eigenlijk vind ik iTunes maar een kloddeprogramma. Wérk dat ik daaraan heb om mijn mp3’s wat georganiseerd te krijgen. En dan blijkt dat het programma niet alle mp3’s uit de aangewezen directory heeft opgehaald. Om een voor mij onduidelijke reden ontbreken er vaak een aantal nummers van een cd, en de enige manier is de hele cd weer uit de bibliotheek verwijderen, weer opnieuw ophalen, merken dat het deze keer nog slechter is, weer wissen, weer ophalen enz.

En is het zo moeilijk om een vakje te voorzien waarmee je alle geselecteerde cd’s of artiesten in één keer kan deselecteren, als je je iPod wil volstampen met andere nummers? 

Grr. Wat een tijdverlies. Had ik nu maar gewoon een cd’tje opgelegd en een boek gelezen.

4 thoughts on “iTunes

  1. Leuke site!. Er zijn nog weinig goede sites over dit onderwerp te vinden.
    Ben blij met jullie post!
    Ik kan helaas geen bookmark aanmaken naar alcyon.wordpress.com in Firefox.😦 Weten jullie hoe dit komt?

    Groetjes Barbara

Geef een reactie

