Slaapoogjes

Als ik ’s morgens de haardroger aanzet in de badkamer, dan sloffen de kindjes kort nadien meestal ook de badkamer binnen. Dat is voor hen het signaal om op te staan; handig. Behalve in het weekend natuurlijk; dan staan ze geheid aan ons bed.

Gisterenavond waste ik mij voor de verandering eens ’s avonds. En ja hoor: ik was nog maar net bezig mijn haar te drogen, als Zoon de badkamer binnenkwam met kleine oogjes.

Papa, is het nu al tijd om op te staan?

 Het dutske lag ocharme nog maar een klein uurtje in zijn bed, en toch stond hij daar plichtsbewust te knipperen tegen het licht… Compassie dat ik er mee had!

4 thoughts on “Slaapoogjes

  1. Grappig die kindjes, ik chatte gisteren namiddag (ochtend voor jullie) met het thuisfront:
    “Ella is beetje ziekjes, erg verkouden dus we zaten onder dekentje en t is kaatje op tv begint ze plots te wenen, niet normaal: Kaatje had bye bye koeievlaai gezegd en ze dacht dat ze moest gaan slapen :)”

Geef een reactie

