’t Begint weer

Mijn agenda geraakt weer overvol… Vorige keer was dat de reden dat ik gestopt was met bloggen. Allez, toch tijdelijk. Maar eens gestopt, wordt het moeilijk om de draad terug op te nemen.

Ik moet eigenlijk een heleboel afspraken vastleggen, haagplanten en fruitbomen bestellen,… en ik ben daar eigenlijk niet goed in. Ik doe dat niet graag, telefoneren. Als ik mijn haar moet laten knippen, dan stap ik liever een kapsalon binnen op een moment dat het mij past, dan een afspraak te moeten maken. Wat er toe leidt dat ik gemiddeld per jaar één kapbeurt uitspaar, omdat ik elke keer een paar weken blijf rondlopen met te lang haar… Kwestie van er het positieve van in te zien.

En ik word er ambetant van, van dingen die niet gepland geraken. En moe, wegens te weinig slaap wegens gepieker.

Maar allez, ik heb al een afspraak met de garage, en een afspraak met een cardioloog voor de extrasystoles waar ik al een tijd last van heb. Nu nog tig andere dingen vastleggen.

2 thoughts on “’t Begint weer

    • Eigenlijk meer ‘extra’ slagen, maar het voelt raar genoeg aan alsof je hart een slag overslaat… Als het dat zo een uurtje aan een stuk doet, en dat bijna elke dag, dan voel je je toch niet zo gerust meer, kan ik je verzekeren.

Geef een reactie

