Een spook in het donker

Toen ik zondagavond van de repetitie terugkwam, passeerde ik op de autoweg een witte vlek, die parallel aan de weg vloog. Een kerkuil, begot! Nou niet meteen een alledaagse verschijning. Ik heb er wel al gezien in gevangenschap, maar nog nooit in het wild.

Ik moest warempel hard de neiging onderdrukken om een smsje te sturen naar mijn vrouw.

Een kerkuil, jaja. Hopelijk wordt hij/zij niet gegrepen door het langsrazende verkeer op die plaats…

One thought on “Een spook in het donker

Geef een reactie

