Big Changes (2)

Ik verwaarloos mijn blog de laatste tijd nogal… Een week geleden schreef ik dat ik diezelfde avond nog een gesprek had met mijn potentieel nieuwe werkgever, en nu pas schrijf ik iets over het vervolg van dat gesprek…

Het gesprek is nochtans positief verlopen. Mijn zomervakantie is deze week echter begonnen en zolang het bouwverlof is, moeten er nog een aantal klussen gebeuren op onze werf. Vloerverwarming leggen, sanitair afwerken… De frigobox staat klaar, maar ik wacht nog tot Dochter wakker is om te vertrekken.

Na mijn verlof ga ik nog een paar daagjes (één? twee?) werken, voornamelijk om de boel over te dragen. Vrijwillig, want eigenlijk kon ik evengoed verlof nemen; nu verlies ik een aantal vakantiedagen. En daarna, ongeveer binnen een maand, sta ik voor het eerst niet op het perron te wachten op de trein om te gaan werken. Geen gehaast die ochtend om de trein niet te missen. Vanaf nu steekt het niet op een paar minuutjes.

6 thoughts on “Big Changes (2)

Geef een reactie

