Auto in panne

Voor de eerste keer in zes jaar scheelt er iets aan mijn karretje. Dit weekend wou hij niet meer starten. Batterij in orde, startmotor ratelt lustig rond (probeer dat vooral niet uit te spreken). Op maandag ging hij naar de garage, waar hij een nachtje mocht blijven slapen. Een kapotte sensor zou de boosdoener zijn. Werd vervangen tegen een respectabel kostenplaatje, maar dezelfde avond stond hij weeral aan de kant van de weg. Op woensdag kwamen de mensen van de garage hem halen voor nog een overnachting. Blijkt het nog een ander sensortje te zijn dat ook moet vervangen worden. Ze kunnen mij wijsmaken wat ze willen.

Ondertussen zijn we vrijdag. Het nog te vervangen stuk “is niet binnengekomen, meneer. Het zal voor dinsdag zijn.” Dinsdag?!

*zucht* Straks weet ik al niet meer hoe mijn auto er uit zag. En kósten dat dat gaat doen; ik voel het nu al. Acht dagen vol pension. Nog een geluk dat het nog net buiten het hoogseizoen is.

8 thoughts on “Auto in panne

Geef een reactie

