123 boek

Een stokje zoeft rond op het internet en, al is het niet naar mij gericht, ik grijp het toch!

1. Pick up the nearest book of 123 (or more) pages.

“Maskerade” van Terry Pratchett zit heden ten dage in mijn boekentas voor op de trein. Een opera, een Gemaskerde, wat moorden en een paar oude vrouwtjes die het niet kunnen laten er hun neus in steken…

2. Open the book to page 123 and find the 5th sentence

… Ok, gebeurd. Of… is dat nu de vijfde lijn of echt wel de vijfde zin? Ik ga uit van het laatste.

‘He gave Salzella an agonized look.’

3. Post the next 3 sentences

‘ “Who’s the poor fellow up there?” “Mr Pounder, the ratcatcher. Rope dropped around his neck, other end attached to some sandbags. ‘

Nét in een spannende scene! Ondertussen zit ik bijna aan het einde van het boek, en zal onthuld gaan worden wie de moordenaar is…

2 thoughts on “123 boek

Geef een reactie

