Kiezen en beslissen x 10

Vermits de ruwbouwwerken aan onze nieuwe stek eindelijk afgelopen zijn – toch voor wat nu kan gedaan worden voor de ramen – is het nu aan ons om elektriciteit, sanitair en verwarming te leggen voor eind mei, voordat de stukadoor komt. Maar eerst moet er hier en daar nog een gat geboord worden. En waar komt nu juist weer dat stopcontact of die lamp? En een deel van de binnenmuurtjes boven zullen in gyproc uitgevoerd worden, dus moeten die afgetekend worden op de vloer. Maar wacht, onze kleerkast kan er niet in! *herteken herteken*

Welke kabels zijn nodig voor het alarmsysteem en waar moeten die komen? Wat moet ik voorzien als ik later extra luidsprekers zou willen aansluiten, bvb in de keuken? Keuken! Daar zeg je wat; de keukentoestellen moeten we ook eens gaan kiezen, zodat de maten daarvan ook vaststaan en de keukenmaker aan de slag kan.

Veel vragen, veel te beslissen, weinig tijd precies. Het moet vooruitgaan, maar toch gaat het precies niet erg vooruit. Of maak ik mij te veel zorgen, omdat ik niet precies weet hoe lang elke klus gaat duren?