Beertje-ziek

Twee maanden geleden heb ik een beertje gewonnen op de blog van AnneTanne. Je kan het beertje opwarmen in de microgolfoven, en dan blijft het een hele tijd warm. Lekker, als je stramme spieren of een stijve nek hebt.

Maar iets met oogjes en een snoetje in de microgolfoven stoppen… Zeker de eerste keer voelden we ons daar ongemakkelijk bij… Gisteren ben ik dan nog op het gezicht van beertje-ziek (zei Dochter)  gaan zitten. Ik had namelijk nogal last van pijn in mijn onderrug.

Ik ben te sentimenteel voor mijn eigen goed, denk ik.

5 thoughts on “Beertje-ziek

Geef een reactie

