Conditio sine qua non

Ik ben vanmorgen opgestaan met het gevoel dat mijn lichamelijke (over de geestelijke zwijgen we maar even) conditie achtergebleven is op mijn kussen. OK, het is al een tijdje geleden sinds we de laatste keer gebadmintond hebben. En die 10 km van Gent zijn al helemaal een vage herinnering. Maar toch had ik het gevoel dat er nog steeds wat conditie overbleef.

Ik voel mij een beetje zoals mijn GSM, die een paar dagen lang een quasi vol batterijtje toont om dan plots van 75% vol naar bijna leeg te duikelen.

4 thoughts on “Conditio sine qua non

Geef een reactie

