Zz

Ik ben vanochtend een beetje verm

Zo moe dat ik er zelfs niet in slaag mijn zinnen af te m

Ik ben thuisgekomen om 01u20 en ben na een doucheke in mijn bed

 

Just kidding… Zo erg is het niet. Inderdaad maar een paar uur geslapen, maar ik voel mij niet supervermoeid. Niets dat een paar tassen koffie niet de baas kunnen. Als er werk genoeg is, heb je trouwens geen tijd om moe te zijn.

Mijn vrouw is vorige week trouwens ’s nachts, dus na haar gewone dagdienst, opgeroepen geweest om ’s nachts te gaan werken, waarna ze een uurtje geslapen heeft, en opnieuw aan haar gewone dagdienst kon beginnen. Ik wek dus thuis geen medelijden op 🙂 .

’t Was wel plezant. Meebrullend publiek is altijd plezant. ’t Is gewoon het opruimen van het materiaal achteraf dat er wat teveel aan is, en dan nog die 120 km die wenkten… Maar soit, het gevoel een geslaagd optreden te hebben gedaan, blijft vandaag nog bij; die 120 km niet.

4 thoughts on “Zz

Geef een reactie

