Judas Priest

In mijn wagen liggen steevast een drietal cd’s, die ik regelmatig eens verwissel met drie nieuwe uit mijn collectie. Ik vrees dat ik met gemak van hier tot in Vladivostok en terug kan rijden eer ik ze allemaal beluisterd heb, maar soit.

Op dit moment is één van die drie cd’s een verzamelalbum van Judas Priest. Er zijn zo van die liedjes die tot op een gegeven moment gewoon een goed nummer zijn. Dan komt de bridge, die ergens diep vanbinnen een resonerende snaar raakt en het nummer – voor mij dan – iets extra geven dat het onvergetelijk maakt…

A touch of evil. Bridge begint na de solo rond 3’30.

 

Arousing me now with a sense of desire
Possessing my soul till my body’s on fire

Kiekenvlees.

Update: blijkbaar kan het nodig zijn om tweemaal te klikken op de video, eer hij wil starten (of eer hij start op de webpagina van YouTube).

3 thoughts on “Judas Priest

Geef een reactie

