Yahoo… not!

Gisterenavond heb ik een infopapiertje opgemaakt over ons huis dat te koop staat. Ik had een voorbeeld gezien van iemand die zijn huis ook verkocht, en vroeg om dat door te mailen aan mensen die je kende en die op zoek konden zijn.

Speciaal voor dat doel maakte ik ook een apart e-mailadres aan. Je weet maar nooit, met die verspreiding via het net. Ik wou voorkomen dat ik binnen een jaar nog altijd e-mails krijg over ons huis. Eerst probeerde ik via hotmail. Maar nu blijkt dat nieuwe hotmailaccounts niet meer geïmporteerd kunnen worden in Outlook Express. Da’s toch wel een voorwaarde, want ik heb al genoeg e-mailadressen na te kijken, zodat ik dat niet via het internet wens te doen. Yahoo dan maar.

Alles gelukt. Yahoo-adresje gemaakt, op het papier gezet, en hops! doorgemaild. Helaas merk ik nu vandaag dat ik op dat adres geen mails kan verzenden noch ontvangen. Met een ander e-mailadres een e-mail naar dat yahoo-adres sturen, lukt ook niet. Het lijkt wel alsof het e-mailadres niet bestaat, als ik de foutboodschappen goed begrijp. Maar, en dat is zo vreemd, ik kan wel inloggen! Ik kan mijn mailbox openen en al. De helpdesk van Yahoo! is al aangeschreven, maar tot nu toe geen antwoord…

Wie weet hoeveel mensen mijn infoblaadje al gezien hebben en wanhopig proberen te mailen! Help!

5 thoughts on “Yahoo… not!

Geef een reactie

