Onzuis en oozaat

De aannemer beweert dat hij nog tot het einde van de maand nodig heeft om de ruwbouw af te werken. Eindelijk, ’t zal gaan tijd worden.

Zo ziet ons huisje (‘onzuis‘) er nu uit.

20080212-03

Vooraan moet er nog ’t één en ’t ander gebeuren. Achteraan en aan de zijkanten staat de gevelsteen er nu toch voor.

Dinsdag was ik een dagje thuis. Met mijn vader zijn we dan begonnen om het hout van de omgehakte bomen op de bouwgrond te klieven en te stapelen.

20080212-04

In de namiddag had ik genoeg aan mijn T-shirt en een giletje. In de zon en aan het werk was het best wel een lekker weertje. En dat voor half februari. Straks hebben we dat hout niet meer nodig, als het klimaat zo verder opwarmt. Al dat werk voor niets.

10 thoughts on “Onzuis en oozaat

  1. >> Xixarro:
    Ik wou een gevoel van ruimte hebben. Verbinding met buiten.

    Alleen:
    – mijn vrouw wil nu dat ik de ramen kuis. Ik heb gezegd dat het goed is, maar dan wel wanneer ik vind dat ze vuil zijn 🙂
    – qua energiebesparing is veel ramen hebben niet echt zo intelligent. Al voldoet het huis wel aan de hedendaagse normen, die strenger zijn dan pakweg twee jaar geleden.

  2. Tegenwoordig kun je toch al behoorlijk isolerende ruiten en ramen steken hé.

    En daarbij, als in de winter nog maar een klein beetje het zonnetje op die grote ruit schijnt, mag de verwarming meteen af. 😉

    PS: ik kuis thuis ook de ruiten, ook pas wanneer IK vind dat ze vuil zijn 😉

Geef een reactie

