Heil eurosong?

Toen ik gisteren op de eurosongvoorronde afstemde, zag ik eerst niet goed wat het symbool was dat daar op alle vlaggen aan de muren hing. Ik zag er van verre zowaar een hakenkruis met de vleugels van de adelaar in, beide symbolen van Jeweetwel. Nee, niet Voldemort. En nu blijf ik dat er in zien. Al vond ik niet direct de nazi-tegenhanger als ik wat googel. Daar staat de adelaar boven het kruis, niet eronder of eromheen.

Enneuh, ’t is niet voor ’t een of ’t ander, maar we hadden een goede reden om te kijken. ’t Was voor de goede reportages – ah nee, dat is dat andere smoesje. Een van de deelnemers is een collega van mijn vrouw, echt waar.

Update 29/01/2008:

Het staat nu zelfs in de krant

7 thoughts on “Heil eurosong?

  1. toeval of niet, maar ook spendeerde een ‘blogpost’ aan de zgn Duitse invloed in het Eurosongdecor.
    Het blijft toch wel bizar. Voer voor depsychologen onder ons. Want hoe verklaar je dat menig burger die Duitse (:) indruk kreeg bij het bekijken van Eurosong.

Geef een reactie

