Tandengeknars

Als ik stress heb, dan ondervind ik dat het eerst aan mijn tanden. Niet dat ik er mee knars (of toch niet voor zover ik weet), maar ik denk dat het komt doordat ik dan mijn kaken vaker op elkaar klem.

Er maalt de laatste tijd vanalles door mijn hoofd; afspraken die gemaakt moeten worden met de architect en met de elektricien, mijn werk, de vraag of we ons huis dan toch zullen verkopen via een immokantoor,… En een groot deel van de tijd wachten. Wachten op antwoord op een mail, wachten op dé koper die zich toch nog aandient net voordat we de stap naar het immokantoor zetten,…

Enfin, gisterenavond hebben we dan een overeenkomst gesloten met een immokantoor. Ik hoop dat mijn kaken weer een paar percenten losser worden en mijn tanden minder zeer doen.

Update:

Ah, Stress is relatief natuurlijk…

5 thoughts on “Tandengeknars

Geef een reactie

