Vuile auto

Als je auto zo vuil is als de onze, dan komt het wassen van de auto er in grote lijnen op neer dat je het vuil van één kant verspreidt over de vier andere zijden. Het komt er dus op aan om die ene kant waar je mee begint, strategisch te kiezen.

Als je, zoals ik, begint met het dak, is het resultaat van je werkzaamheden namelijk alleen zichtbaar voor helikopterpiloten en appartementsbewoners. De zijkanten en de voor- en achterkant zijn echter gemiddeld iets vuiler geworden dan voorheen, vrees ik.

9 thoughts on “Vuile auto

  1. Wij hadden exact hetzelfde probleem: een auto die vier maanden niet gewassen was, waar we vier maanden met onze vuile werf-kleren in rondgereden hebben, in ontbeten hebben, zelfs eens warm avondeten in gegeten hebben… Je kan het je niet voorstellen!

    Dit weekend dus eens gewassen: twee keer en hij is nog niet helemaal proper! Ik vrees dat we die voetmatten nooit meer in orde krijgen 🙂

  2. Het is misschien verstandiger om met de minst vuile kant te beginnen en zo naar het vuilste vlak toe te werken, zodat er nog maar 1 kant, het dak, vuil is? Of slaap ik nog half en was dat wat je net bedoelde (nee toch?)…

    Ben met mijn auto ergens in november dacht ik voor het eerst naar de carwash geweest sinds ik hem heb (september 2006).

    Die van Kaatje is ook al meer dan een jaar niet meer gewassen… :o)

Geef een reactie

