Boekenprogramma (2)

Dat librarything.nl is toch wel ongeveer waar ik naar op zoek was. (Bedankt voor de tip, pironik!)

Ik geef nu wel als classificatie in dat ze van de bibliotheek komen, al past dat niet echt, want het programma dient meer als databank van je eigen boeken.

Er is ook de mogelijkheid om de laatst toegevoegde boeken of willekeurige boeken te tonen op je blog, maar daar slaag ik niet in. WordPress houdt dat soort html-code tegen, meen ik te begrijpen. Jammer, maar dat was niet mijn hoofdbedoeling.

5 thoughts on “Boekenprogramma (2)

  1. Net gevonden in de VCOB nieuwsbrief : “Midden december werd de Vlaamse Centrale Catalogus (Open Vlacc) toegevoegd aan de bibliografische bronnen van Librarything. Open Vlacc is nu niet alleen een achtergrondbestand voor alle Vlaamse openbare bibliotheken, maar ook voor alle boekenliefhebbers ter wereld.
    Dankzij Open Vlacc kan je nu ook makkelijk Nederlandstalige literatuur terugvinden in Librarything en toevoegen aan je eigen online bibliotheek.”

Geef een reactie

