Twee kleine spookjes

Dochter heeft nogal wat fantasie. Onlangs moest mijn vrouw twee spookjes binnenlaten.

Wat later zat ze met haar handjes open op haar schoot in de zetel. Toen mijn vrouw vroeg waarom ze daar zo zat, zei ze dat de spookjes op haar schoot zaten… Ze waren mee naar de tv aan het kijken.

Dit weekend zei ze tegen mij dat de spookjes in de gang stonden. Ze wou ze binnenlaten, maar omdat Zoon zijn namiddagdutje aan het houden was en ik wat schrik had dat ze teveel lawaai zou maken in de gang, mocht ze van mij de deur niet open doen.

“Kunnen de spookjes dan niet onder de deur kruipen?”

“Nee, papa, dan zijn ze plat he!”

Verslagen door zoveel logica ben ik dan maar zelf zachtjes de deur gaan openzetten, om twee kleine spookjes binnen te laten…

9 thoughts on “Twee kleine spookjes

Geef een reactie

