Do it yourself

We hebben dus beslist om een deel aan de bouwwerken van ons huis zelf te doen. Met name de elektriciteit. Ook aan de sanitaire werken zullen we een handje toesteken.

Vrijwel alle stuurlui-aan-wal die we tegenkomen, hebben namelijk ooit zelf de electriciteitswerken gedaan in hun of andermans huis, al dan niet met de opbouw van de kast inbegrepen. Blijkbaar vindt iedereen dat simpel genoeg om er geen vakman voor te betalen. Uiteindelijk zijn we gezwicht voor het vooruitzicht om wat centen uit te sparen.

Allebei de werken worden natuurlijk uitgevoerd onder deskundige begeleiding. Anders zou ik er niet aan beginnen. En nu hoop ik dat ik met mijn twee linkerhanden iets meer kan doen dan er voor spek en bonen bijstaan. Natuurlijk nog liever dat dan de boel om zeep helpen, maar het zou niet goed zijn voor mijn ego.

Hopelijk blijft er nog wat van de uitgespaarde centen over na aftrek van de ziekenhuiskosten.

13 thoughts on “Do it yourself

Geef een reactie

