Brosser

Man, mottig dat ik mij vandaag voel… ’t Zat er in; Echtgenote heeft vorige donderdag de hele dag in bed gestoken met de emmer naast zich. Als de kindjes het niet krijgen, ben ik nog content.

En natuurlijk vandaag net opleiding aan het Noordstation in Brussel. Een paar pillekes geslikt om alle vloeistoffen binnen te houden en met de moed der wanhoop vertrokken. Daar rillend van kou aangekomen en direct gekeken waar de toiletten waren, voor het geval het dringend zou zijn. Ik zat mijzelf daar danig te beklagen, toen bleek dat één van de deelnemers niet op de lijst stond. ’t Was dan nog een collega van mij. Veel gedoe daarrond, en uiteindelijk bleek dat er echt niet meer mensen dan voorzien mochten deelnemen, dus hij moest eigenlijk vertrekken.

Ikke grootmoedig mijn plaats afgestaan en het afgebold. Opgelucht!

Terug buiten zag ik het echter niet zitten om opnieuw een kwartier te voet naar het station te gaan in de toch wel ijzige kou (voor mij), en in plaats daarvan de dichtstbijzijnde metro ingedoken en naar het werk gekomen. Als tussenstop.

En omdat ik toch door mijn werk niet geraak, ben ik hier blijven hangen… Kantoor is toch ook een beetje thuis he. Wel met de bedoeling om de eerste trein na de werkuren te nemen.

7 thoughts on “Brosser

Geef een reactie

