Kindjeziekwistudiedagoptreden

Vanalles gebeurd tussen vrijdag en vandaag, dinsdag.

– Vrijdagavond optreden op een fuif van een chiroafdeling. ’t Was goed. Mijn schouderriem was wel afgeschoten tegen het einde. De schroef die de riem op zijn plaats moest houden, was er uit gefloept. Heb een paar nummers gespeeld met mijn instrument op mijn knieën. De andere leden dachten blijkbaar dat ik ‘truuken’ aan het uithalen was. Wat moet het publiek wel niet gedacht hebben? Heb de schroef dan wel teruggevonden, maar een nummer later vloog ze weeral in de coulissen. Blijkbaar is het schroefgaatje te ruim geworden…

– Zaterdag dorpskwis. Gewonnen! Toevallig… Morgen meer.

– Zondag Dochter ziek geworden. Verscheidene keren overgegeven. Ook nadat ze al in bed gestopt was… Gelukkig ondertussen weeral beter.

– Maandag studiereisje met het werk. Naar de Westhoek. Vandaar geen blog gisteren.

– Continue: Zoon die ’s nachts weer kot houdt. Zo rond half vier wordt hij wakker. Hij tatert eerst wat, en begint dan te krijsen. Ik ben wakkeeeer! Somebody come and feed meeee! Niet zo leuk, als je graag wat langer slaapt dan vijf uurtjes. Meneer slaapt na deze sessies van een tweetal uur dan nog een paar uur verder natuurlijk. Deze nacht zijn bed maar weer eens verplaatst, kwestie van wat verwarring te zaaien. Hebben nadien toch nog een uurtje kunnen doorpitten. Naast compassie had ik toch ook wat leedvermaak toen ik hem deze morgen om 7u uit zijn bedje lichtte en hij in zijn oogjes frotte. Moettie ’s nachts maar slapen en overdag maar eten.

4 thoughts on “Kindjeziekwistudiedagoptreden

  1. Verzet je dat bed terwijl hij slaapt?

    Hier is het: “papaaa er is een probleeeeeeem!!”
    En als je dan in paniek boven toekomt (vroeger zat hij wel eens vast tussen de steilen van het bed), dan blijkt het probleem te zijn: “ik kan niet slapen.”

    Om drie uur ’s nachts zie je daar de humor ook niet meteen van in.

  2. >> Sponzen Ridder:
    LOL! Zolang het bij iemand anders voorvalt, zie ik er de humor wel van in 🙂
    En we verzetten het bed dus inderdaad terwijl hij slaapt. Hijzelf weegt nog maar een goeie 12 kg, plus het bed; met tweeën lukt dat wel. ’t Is trouwens nog maar de tweede keer hoor.
    Maar vannacht heeft het wel geholpen. Ik heb hem niet gehoord… ’t Kan ook komen doordat we hem gisterenavond tot acht uur laten spelen hebben, in plaats van tot zeven uur.

Geef een reactie

