Armspieren

Ik vrees dat het met de pas aangevatte training niet de goede kant op gaat… Vorige week maandag was ik begonnen in Week 1-kolom 2. Dinsdag ben ik ongeveer vijf kilometer gaan lopen. Woensdag heb ik badminton gespeeld. Tegen vrijdag waren mijn spieren nog altijd stram… De trainingen van woensdag en vrijdag heb ik dus maar overgeslagen, met de bedoeling om vandaag opnieuw te beginnen. Helemaal opnieuw, dus gewoon weer Week 1-kolom 2.

Edoch!

Op onze bouwgrond – waar we hopelijk binnen twee weken de werkzaamheden zullen kunnen zien beginnen (zullen k…, ja, ok, ’t klopt!) – stonden namelijk nog twee knotwilgen, waarvan één toch wel net op de rand van de toekomstige woonkamer zeker. Spijtig voor hen, maar ze moesten dus plaats ruimen. De vergunning daarvoor is ondertussen goedgekeurd, maar we moeten dan wel twee nieuwe (inheemse) bomen aanplanten.

Zaterdag zijn we er dus ingevlogen. Handig, een vader met een kettingzaag die er dan nog vrij handig mee is ook. In alle geval voel ik het nu toch wel zeker weer in mijn armen! Op andere plaatsen dan vorige week, maar toch…

We zullen vanavond zien of het lukt…

5 thoughts on “Armspieren

  1. Pingback: Moorslede « Alcyons nest

Geef een reactie

