Oh ja’s

Twee dingen die ik vergeten te melden was.

Oh ja 1: ik ben gisteren en vandaag mijn pilleken vergeten te pakken voor mijn rugpijn. Dat wil zeggen dat mijn rugpijn dusdanig is verminderd (na vier weken, jeuj), dat ik mijn pillekens kàn vergeten. Bij het opstaan is hij (is pijn mannelijk?) echter nog aanwezig. Ook bij het flesje geven van Zoon, maar dat kan liggen aan de stoel op zijn kamer waar ik dan in ga zitten. Of de combinatie met pas opgestaan.

Oh ja 2: beide optredens van dit weekend heb ik uit het hoofd gespeeld! Dat staat beter dan met een knoert van een kaft voor uw neus. Al heeft dat als gevolg dat er hier en daar wel wat fouten ingeslopen zijn, voornamelijk door even niet op te letten. Ik had wel een spiekbriefje op het podium gekleeft. Kwestie van de paar nummers met een niet-te-onthouden passage niet compleet te vermoosken.

4 thoughts on “Oh ja’s

Geef een reactie

