Tweede werkdag… NOT!!!

Na mijn ‘eerste’ werkdag gisteren, volgt vandaag… een dagje vakantie! En morgen ook! ’t Was gisteren maar een try-out.

Eigenlijk vrij stom. Bij het indienen van mijn verlofaanvraag wist ik wel dat de 15de een betaalde feestdag was, dus ach, waarom dan niet nog gauw maandag en dinsdag bij nemen? Maar ik wou mijn verlofdagen wat opsparen voor onze bouwwerken die volgende maand beginnen. Ondertussen kregen we echter het oproepbriefje in de bus om bloed te gaan geven, en aangezien we hoopten dat we vandaag de gesprekken over ons woonkrediet zouden kunnen afronden, heb ik mijn baas daarvan dan maar direct op de hoogte gebracht. Wij krijgen daarvoor een dagje dienstvrijstelling, weliswaar op de dag zelf op te nemen.

Helaas kunnen we de gesprekken met de banken nu toch nog niet afronden. Het kantoor van de bank die het waarschijnlijk zal worden, krijgt pas donderdag definitief bericht van hun directie over het laatste (laagste) voorstel. En niet vandaag zoals we gehoopt hadden. Met die dag verlof er dan nog tussen. 

Al had ik dus niet hoeven thuis te blijven voor het afronden van de lening, ‘t zal toch een nuttige dag worden: de dochter van mijn schoonbroer komt deze middag nog langs om haar eindwerk eens te laten nalezen…

5 thoughts on “Tweede werkdag… NOT!!!

Geef een reactie

