Eerste werkdag

Vandaag neem ik de draad weer op. De vakantie zit er op. Jammer.

Het begon deze morgen al goed. Ik was natuurlijk mijn paswoord vergeten om in te loggen in mijn computer. Als ik het mij goed herinner, net als vorig jaar. Zet mij drie weken thuis en ik heb een fotoboek nodig om de namen van mijn collega’s (ok, niet die van de directe collega’s; zo erg is het nu ook weer niet) op te frissen. Als een paar weken voor mijn verlof mijn paswoord verstrijkt en ik een nieuw moet kiezen, kan je er donder op zeggen dat ik het na mijn verlof niet meer weet. Wel het voorlaatste paswoord natuurlijk.

Ik moest dus nog een twintigtal minuten wachten eer ik iemand kon bereiken van de informaticadienst. Twintig minuten die ik aangenaam gevuld heb met een tas koffie en alle blaadjes van de scheurkalender die tijdens mijn afwezigheid blijkbaar niet allemaal zijn afgescheurd.

Het ziet er naar uit dat ik de rest van de (voormid)dag nodig heb om alle mails van de afgelopen weken door te nemen en uit te vissen wat er wel nog en wat niet meer relevant is.

7 thoughts on “Eerste werkdag

Geef een reactie

