Vrijdag

’t Is weeral vrijdag. Meestal gaat dat gepaard met een lichte ‘jeuj’; een paar keer per jaar is het eerder een “damn, ’t is al vrijdag…”

Inderdaad, mijn verlof zit er bijna op. En goe weer dat het geweest is!

Veel is er niet gebeurd. Ik heb twee weken voornamelijk op de kindjes gepast. In de voormiddag wat computerspelletjes gespeeld, en in de namiddag stillekesaan aan het warm eten voor ’s avonds begonnen. Met tussendoor de kindjes voeren, te slapen leggen, uit elkaars haren halen, op de vingers tikken,… Sommige dagen meer ‘tussendoor’ dan iets anders.

In mijn laatste week was Echtgenote ook thuis. Maandag zijn we dan even naar Parc Paradisio geweest. Even, want kort na de middag zijn we gaan lopen voor de regen. Voor de kindjes was het inmiddels toch al wel genoeg geweest, dus erg was dat niet. Maar we hadden gedacht in deze week toch wat meer uitstapjes tesamen te kunnen maken, maar daar heeft het weer een stokje voor gestoken.

Enfin, maandag mag ik dus terug gaan werken. En probeer ik de draad van het bloggen ook weer op te nemen. Als het nog lukt. Intussen is trouwens de eerste verjaardag van deze blog stilletjes en ongemerkt gepasseerd…

5 thoughts on “Vrijdag

  1. Ongelofelijk hoe snel het jaarlijks verlof voorbij is! Mijn 3 kinderen met partner moeten maandag ook weer aan het werk – met gemengde gevoelens, uiteraard! Maar het is een zacht begin! Midden de week een break zal welkom zijn!
    Proficiat met je blogverjaardag! 🙂

Geef een reactie

