Kat onweg

Onze kat is terug! Na een afwezigheid van een zestal dagen, stond ze deze morgen uitgehongerd voor de deur. Ze heeft een dubbele portie voer binnen, maar daarna moest ik haar weer aan de deur zetten, omdat ik moest gaan werken. “Wat een welkom,” moet ze denken…

Vandaag mijn laatste dag! Drie weekjes verlof, hoezee! Mijn e-mails op het werk gisteren hadden al een licht euforische toets, die waarschijnlijk op de zenuwen werkte van mensen wier verlof al gepasseerd is, of nog niet direct in zicht is. Het is ook goed mogelijk dat deze blog wat minder onderhouden wordt de komende weken.

Natuurlijk, in plaats van in schoonheid te eindigen, staat er deze namiddag nog een gesprek op het programma om de planning te overlopen. I hate planningen.

Maar I love vakantie. Geen reis in het verschiet echter, dus het echte zomervakantiegevoel zal wat ontbreken. Met wat goed weer zit een dagtripje met Zoon en Dochter er wel in. Hoop ik. Moeten we werk van maken. Werk! Aah!

12 thoughts on “Kat onweg

  1. Ik moest spontaan aan volgend liedje denken: De kat van ome Willem is op reis geweest, op reis geweest, op reis geweest
    De kat van ome Willem is op reis geweest waar ging die dan naar toe?
    Hij is voor zeven maanden naar Parijs geweest, Parijs geweest, Parijs geweest zodat ie nu alleen maar franse kranten leest!”

    Ik heb zojuist twee weken vakantie achter de rug. En het moge gezegd: dàt doet deugd!!:)) Dus geniet jij er ook met volle teugen van!

Geef een reactie

