Fojf

Hoihoihoi! Gisterenavond lagen we rap in ons bedje, en … de kindjes hebben zich niet laten horen tot deze morgen! Man, náchtrust dat we gehad hebben! Mijn lijf is dat zodanig niet meer gewoon, dat ik mij er doodmoe van voel!

Ha nee, dat moede gevoel zal wel komen van die analyse waar ik het gisteren over had. Tussen het moment dat ik hier gisterenavond mijn schup afkuiste, en het moment dat ik hier deze morgen weer mijn voeten aan de mat afveegde, is er wat e-mailverkeer geweest tussen hier en het kabinet. Blijkt dat er een paar aanpassingen aan het besluit moeten doorgevoerd worden, en dus ook aan de analyse. Met de vraag om deze toch wel deze morgen voor 11u door te sturen. Gelukkig heeft onze baas daar toch wat meer ruimte voor verkregen.

Enfin, straks is ’t weekend. En ik heb twee goede redenen om geen werk mee te nemen naar huis: deze avond spelen we op een scoutsfuif in Zaventem, en morgenavond omkaderen we muzikaal een huwelijksfeest in Kapelle-Op-Den-Bos. Je zou zelfs kunnen zeggen dat we voor het eerst in onze ‘carrière’ twee optredens op één dag hebben: op de scoutsfuif vanavond moeten we spelen tot 00u30, en na middernacht begint toch een nieuwe dag…

En na die optredens is het even windstil. Hebben we even tijd tot in augustus om eventueel wat te werken aan wat nieuwe nummers.

3 thoughts on “Fojf

Geef een reactie

