Bouwplannen

Gisteren is de architect samen met de aannemer de hoeken van het huis komen uitzetten. Er komt schot in de zaak; ’t huis is al iets makkelijker voor te stellen met paaltjes op het perceel.

Daarvoor moest ik eerst zorgen dat het gras gemaaid was.

Vrijdag heb ik daarvoor vrijaf genomen. Het heeft mij toch een paar uur gekost met een bosmaaier. Er stonden daar distels die zeker anderhalve meter hoog waren, met stengels zo dik als een bezemsteel.

gemaaid

Maar nu begin ik mij wat zorgen te maken over mijn weerstand. Nadat ik die 10km gelopen heb in Gent, voelde ik mij twee dagen lang mottig. Niet alleen mijn spieren, da’s normaal, maar zo misselijk. Buikpijn. Nu is dat weer hetzelfde. Mijn arm- en borstspieren zijn wat stijf – niet gewoon om zo’n klusjes te doen he – maar ’t is vooral van mijn buik dat ik last heb. Al twee dagen terug. Ik weet nu niet of het één met het ander te maken heeft, maar als ’t zo is, dan heb ik toch geen lichamelijke weerstand meer.

En Zoon nu ook nog wat ziek, terwijl Vrouw dit weekend ’s nachts gaat werken (en dus overdag wat moet slapen). Ik wil ergens zijn waar geen kindjes huilen…

6 thoughts on “Bouwplannen

  1. Hola, dat ziet er mij een goed gelegen stuk uit. Mooie, groene omgeving.
    Als ze meteen de werken aanvatten, dan kun je binnen een maand of twee al de complete ruwbouw verkennen. Veel succes.

  2. Pingback: Betovergrootvader « Alcyons nest

Geef een reactie

