Stadskriebels

De eerste foto’s van ons optreden op 6 mei zijn binnen. Met dank aan mijn zus. Ik heb er al een paar op onze website gegooid. Ter vervanging van een paar kei-oude die we ooit eens genomen hadden. En die Echtgenote eigenlijk kei-mottig vond. Terzelfdertijd heb ik de achtergrond van de pagina’s weer verwijderd, om dezelfde reden.

Om alle 24 foto’s op de website te plaatsen, heb ik te weinig webruimte. ’t Zou misschien deze keer nog lukken, maar dan kom ik vroeg of laat toch in de problemen. Daarom staan ze op flickr. En omdat ik geen zin heb om daarvoor dan te betalen, kan ik daar maar drie mapjes aanmaken.

Wreed georganiseerd staan ze daar dus niet, maar kom. Ik kan er mee leven.

9 thoughts on “Stadskriebels

Geef een reactie

