10 km

Ik! Heb! Zojuist! Tien! Kilometer! Gelopen! Ge voelt het al aankomen, dit wordt een postje met veel uitroeptekens…

Exact twee maanden en vijf dagen nadat ik voor het eerst de kaap van de vijf kilometer overschreden heb! En ik heb er exact één uur en twee minuten over gedaan! En heel toevallig stierven de laatste tonen van het laatste liedje op mijn mp3-spelertje net weg! Ik had er lukraak wat rocknummers opgegooid, zonder na te gaan wat de totale speelduur zou zijn.

Allez, eigenlijk is het iets meer dan 10 km. ’t Is zelfs 10,6 km! Jeuj!

16 thoughts on “10 km

  1. >> Young Crazy Fool:
    Nee, niet echt. Gewoon met een paar maten geprobeerd om ’s dinsdags en ’s donderdags te gaan lopen. Lukte niet elke keer. Direct een toertje van 3-3,5 kilometer. Eens begonnen, loop je die toch uit om weer bij je auto te geraken 🙂 Parking er bij gerekend was het zelfs 3,5-4 km. Eens dat wat ging, hopla, twee keer rondlopen. Nu donderdag zouden ze graag in Gent 10 km gaan lopen. Omdat ik al twee weken niet gaan lopen was, wou ik wel ‘ns weten of het mij zou lukken, en daarom heb ik eergisteren op mijn eentje wat rondgehost.

Geef een reactie

