Lunch

Ik ben zonet terug van een lunchmeeting. En nu moet ik proberen weer aan het werk te geraken. Niet simpel, na dat wandelingetje in de zon van en naar de metro. En binnen een half uurtje neem ik alweer de trein om dochter van school te halen. Mijn beurt vandaag.

Zo’n lunchmeeting – eigenlijk was het een soort van opleiding – heeft wel iets. De helft van de discussie aan mijn tafel is aan mij ontsnapt omdat ik probeerde te zien wat voor beleg er op de verschillende broodjes lag, en aan welk broodje ik mij het eerst ging ‘vergrijpen’. Leg nooit iets in de weg tussen een hongerige ik en een plateau voedsel. Op dat vlak lijk ik op onze kat.

6 thoughts on “Lunch

Geef een reactie

