Woordspelletje

In navolging van Xixarro een spelletje om jullie te amuseren:

Text Express

Maak zo snel mogelijk woorden van minimum drie letters, zodat jouw trein het station eerder bereikt dan die van de computer. Je kan de woorden gewoon typen en dan op de entertoets drukken. Op een gegeven moment stopt de gratis versie wel, maar eer ge zover zijt… Na 24 spellen is het gedaan. De laatste keer dat ik het eindstation bereikte, had ik 509 van de 789 woorden gevonden, ofwel 64%, met een score van 32.410.

Niet alle woorden die je typt (en die echt wel bestaan) worden goedgekeurd, en omgekeerd zitten er hier en daar wat rare woorden bij, maar ach, dat maakt het wat moeilijker.

10 thoughts on “Woordspelletje

  1. >> PieterC:
    Ben je zeker? Er komt inderdaad af en toe een schermpje tussen met reclame voor het betalende spel, maar er staat een knop op om gewoon terug te keren naar het spel.
    Ik ben wel ingelogd, misschien maakt dat een verschil?

  2. Oei,oei. Dat is wel moeilijk. Nederlands en Engels door elkaar. Ik heb het vroeger wel eens ergens alleen in het Engels gespeeld en dat vond ik dan toch gemakkelijker.

    PS: zoals plagend gezegd post ik vandaag nog twee nog toffere spelletjes! 😛

  3. Pingback: QWERTY-warriors « Xix’ weblog

  4. “… zitten er hier en daar wat rare woorden bij”? Ik heb het spel nu drie keer gespeeld en ik heb de indruk dat hun woordenboek nogal coxen is. Veel engelse woorden, maar ook bara in de kevie teast, zodat meun flor de krep vermei en de remous vei kolde tuten titer met veel goëtie in de bara oremus kolde.

    Kortom; ‘hier en daar’ lijkt me een understatement.

Geef een reactie

