Mannen

Iedereen wil hier op ’t werk precies vergaderen met mij! Het is hier dus momenteel redelijk druk. Buiten dat gebeurt er eigenlijk niet zoveel, zodat ik niet veel spectaculairs te melden heb in mijn ‘dagboek’.

Daarom:

– Wat hebben mannen en horoscopen gemeen?

Ze zeggen altijd wat je moet doen, maar hebben het meestal verkeerd voor.

– Wat is de overeenkomst tussen mannen en make-up?

Bji de eerste tekenen van emotie verdwijnen ze.

– Waarom zijn mannen als onderleggers?

Je ziet ze enkel als er eten op tafel komt.

– Waarom heb ik toch de indruk dat achter die mopjes een vrouwelijke auteur schuilt?

Omdat …

11 thoughts on “Mannen

  1. >> buddha:
    de vergaderingen die een dag duren (zoals morgen, *zucht*) zijn meestal niet zo efficiënt nee. Maar ik word tegenwoordig nogal wat betrokken bij (soms zelf geïnitieerde) kleine overlegjes van een uur of zo. Da’s wel nuttig.

Geef een reactie

