Mouwtrekker (2)

De functie van projectleider is op de schouders van iemand anders terechtgekomen.

Ik zou kunnen zeggen dat het mij niet zo veel doet, dat het iemand is die sowieso al hoger geplaatst is en een betere kans maakte dan ik, dat mijn werkvolume daardoor niet exponentieel zal toenemen (en het zijne wel, har har har).

En toch he. Het voelt toch wat aan als gepasseerd worden.

Oh well. Het ziet er naar uit dat ik toch wel wat andere taken zal toegewezen krijgen, omdat ze door mijn kandidatuur toch beseffen dat ik al te lang hetzelfde doe en dat wat beu ben.

10 thoughts on “Mouwtrekker (2)

  1. Het siert je dat je durft toe te geven dat het aanvoelt als gepasseerd worden. Zo zou ik het ook aanvoelen. Misschien was het zo voorbestemd en heeft het leven wat anders voor je in petto.

  2. >> allemaal:
    Dank je wel… Ik lig er ondertussen al niet meer wakker van. Het zou wel schoon gestaan hebben op mijn curriculum en het zou wel wat ervaring opgeleverd hebben, maar aan de andere kant is het waarschijnlijk wel een klotejob…

Geef een reactie

