Niet thuis

– Gisterenavond repetitie met het groepje

– Vanavond kameraad wat helpen met verhuis

– Morgenvoormiddag een examen gaan afleggen

– Morgennamiddag een paar gehuurde boxen gaan afhalen voor het optreden van ’s avonds en om 17u klaarstaan om te vertrekken

– Morgenavond om 21u een optreden

Ik ben dus tot zondag niet veel thuis, behalve in mijn bed. En net nu ik mijn op het internet bestelde externe harde schijf van 320 GB ontvangen heb. Mannen en hun technologisch speelgoed. De installatie zal moeten wachten. Tenzij ik dat examen redelijk snel kan afborstelen en na de middag nog wat tijd over heb.

En net nu Zoon wat ziek is. Het sukkeltje. Baby’s en peuters zijn zoooo zielig als ze ziek zijn.

11 thoughts on “Niet thuis

  1. Een weekend zou normaal gezien voor ontspanning moeten dienen, maar ook bij mij is het dikwijls veel drukker dan op weekdagen. Ik wens je veel succes met je examens en dat de kleine snel weer beter wordt.

  2. Ik hoop dat de zoon snel beter wordt!

    Waar heb je die harde schijf besteld? Ik ben naarstig op zoek naar zo’n exemplaar, wegens niet veel plaats op de gewone meer en een dringende herinstallatie van Windows, maar teveel data om op CD/usb op te slaan.

Geef een reactie

