Peloton ingelopen

Oef, ik heb zonet mijn leesachterstand kunnen inhalen. Iedereen op mijn blogroll is bezocht; al het nieuwe van vorige week is gelezen. Ik zag het wel niet meer zitten om veel commentaartjes achter te laten…

Groot was ook mijn verbazing toen ik van de kust terugkwam en merkte dat ik (allez, deze blog toch) de snelst groeiende van WordPress was; nummer 1 jawel. Mijn verbazing was vandaag al veel minder groot wanneer ik zag dat ik weeral uit het lijstje gekukeld ben. Geen wonder; een week lang bijna geen bezoekers over de vloer gehad. Blijkbaar lopen die statistiekjes een paar dagen achter… Maar geen nood; mijn leven of mijn broodwinning hangt er niet van af, zelfs mijn gemoeds- of nachtrust niet.

Als rollend langs de blogs ben ik ook tot de ontdekking gekomen dat Maxentia (op instigatie van De Naakte Keizer) een romankiemplantje op mijn drempel te vondeling heeft gelegd. Ik heb het ding met met handschoenen van verre vastgepakt, en het ligt mij hier nu te bekoekeloeren. Ik moet er eens werk van maken, zodat ik het ding weer verder kan sturen, maar vandaag zal niet meer lukken. Hopelijk is het bij mij niet op een dorre en onvruchtbare rotsgrond terechtgekomen, en kan ik het voldoende voedsel geven zodat het uitgroeit tot een klein romannetje met reeds drie blaadjes…

Misschien vanavond. Voordat ‘Alles uit de kast’ begint, vind ik misschien even wat tijd. Ik ben namelijk nog steeds in vakantie en een mens heeft dan altijd wel wat te doen. Mijn lijstje is namelijk nog steeds niet afgewerkt. Eén van de krakkemikkige fietsen althans is deze namiddag in goeie handen achtergebleven; vrijdag kan ik het resultaat gaan oppikken. Nu nog het gras afrijden en eindelijk eens aan die webdesigncursus verder doen. Ik zeg het nu al zolang.

11 thoughts on “Peloton ingelopen

  1. mocht je nog extra vakantiedagen over hebben, laat het mij maar weten. Ik ben kandidaat:))
    Wanneer ik je link-lijstje zie, dan kan ik best geloven dat je er tijdje mee zoet zijt om iedereen een bezoekje te brengen … én daarbij nog een romanneke moeten schrijven … en je gras afrijden.
    Misschien in de toekomst je gras laten groeien:)

Geef een reactie

