Vakantie!

Vandaag is de eerste dag van mijn drie weekjes ‘zomer’verlof… We zijn zinnens om één weekje naar zee te trekken met de twee spruiten en waar we logeren, is er geen internet. Ik ga een boel moeten inhalen als ik terugkom…

Vakantie wil ook zeggen: al de dingetjes doen die ik al een heel jaar uitstel. Ofwel omdat ik er geen tijd voor heb, ofwel omdat ik geen zin heb er die tijd in te steken. Misschien maak ik best eens een lijstje; wie weet hou ik er mij aan:

– Eindelijk eens met dat koppel oude fietsen naar de fietsenmaker trekken om ze in orde te laten stellen. Ik heb er zelf al aan geprutst, maar ja. Ik heb niet het materiaal van een professional he, laten we het daar bij houden.

– Eindelijk eens de website van Big In Belgium opkuisen. Er staan speellijsten op van vijf jaar geleden, met nummers die we dus allang niet meer spelen. En ik zou er een soort van standaardcontractje willen op aanbieden, zodat we in orde zijn met de wetgeving.

– Eindelijk eens de schriftelijke cursus webdesign van BIS-Vlaanderen afwerken, zodat ik aan het vorige item op de lijst misschien nog wat meer kan doen dan alleen de speellijsten opkuisen.

Oei, de kleine is wakker. Hmm, veel van die “eindelijks” zouden wel eens kunnen in de war gestuurd worden door de twee spruiten, die er hun eigen agenda op na houden…

17 thoughts on “Vakantie!

  1. Ik wens jou en je gezin een deugddoende drie weken en hoop dat je al je voornemens zult kunnen uitvoeren … maar mocht dat niet lukken, zal niemand je dat kwalijk nemen en alleszins ik niet. Geniet ervan!

  2. Geniet van een ontspannende vakantie! En ik wens je fantastisch weer toe (dan heb ik er zelf ook nog iets aan).
    Apropos, je zat inderdaad geblokkeerd in mijn Akismet maar ik heb je direct “ontspammed”
    Grts

  3. Pingback: There and back again « Alcyons nest

  4. Pingback: Vernieuwd « Alcyons nest

Geef een reactie

