Site Peter

Bij het installeren van Site Meter op deze blog, ben ik op het onzalige gedacht gekomen om ook een Site Peter te ‘installeren’. Met zijn toestemming ben ik daarom het blogpetekindje geworden van … Smiling Cobra! Het is namelijk door zijn toedoen dat ik meer en meer blogs ben beginnen lezen om uiteindelijk zelf in het blogweb verstrikt te raken. En nog steeds reikt hij mij de helpende hand wanneer ik een blogprobleempje heb.

Wie weet wordt dit ook zoiets als het rondsmijten met stokken

10 thoughts on “Site Peter

  1. Ik heb lange tijd een sitemeter gehad maar heb een paar maanden geleden beslist om deze meter eraf te gooien. Het leven gaat al te veel over cijfertjes, statistieken, meeste en minste,…. . Het heeft zeker enige zin maar ergens voel ik me ook bevrijd. groeten, M

Geef een reactie

